Korijensko liječenje

Korijensko liječenje zuba neophodno je prilikom infekcije živca/zubne pulpe. Tokom prve seanse, iz korijenskih kanala uklanjaju se živci i krvni sudovi, nakon čega se aplicira privremeno punjenje. Ono u kanalu ostaje određeni vremenski period, ovisno od dijagnoze. U sljedećem terminu, pristupa se definitivnom punjenju kanala, dok se u posljednjoj posjeti tretman završava postavljanjem trajnog ispuna/plombe u kruničnom dijelu zuba.

Korijensko liječenje je tretman koji se izvodi nakon pregleda kada se otkrije infekcija zubnog živca. U Nova Dental Clinic plaćate seansno nakon svake posjete. Razliku u cijeni diktira da li je u pitanju jedno-, dvo- ili trokorijeni zub. Ako se mora aplicirati lijek u međuvremenu, to iziskuje više posjeta stomatologu. Korijensko liječenje kanala obavlja stomatolog. Živci i krvne žile (pulpa) unutar zuba uklanjaju se prije nego što se pulpa zamijeni materijalom za punjenje. Liječenje korijenskih kanala je neophodno da bi se zub pokušao sačuvati od vađenja i ozbiljnijih komplikacija.

Cijena liječenja korijenskog kanala uključuje:

• RTG snimak po potrebi (3D)
  • Anesteziju po potrebi
  • Korijenski materijal za punjenje
  • Privremeni ispun

Korijensko liječenje

Cijena liječenja korijenskog kanala uključuje:

• RTG snimak po potrebi (3D)
  • Anesteziju po potrebi
  • Korijenski materijal za punjenje
  • Privremeni ispun

Ako je potrebno višeseansno liječenje, cijene se ne mijenjaju. Za korijenska liječenja za koja se u toku rada ustanovi da ne mogu biti uspješno završena – usluga se ne naplaćuje. Korijensko liječenje kanala obavlja stomatolog. Živci i krvne žile (pulpa) unutar zuba uklanjaju se prije nego što se pulpa zamijeni materijalom za punjenje. Liječenje korijenskih kanala je neophodno da bi se zub pokušao sačuvati od vađenja i ozbiljnijih komplikacija.

Ako je zubni živac mrtav, nadražen ili zaražen, trebat će vam korijensko liječenje za očuvanje zuba. Bakterijska infekcija u korijenu zuba može nastupiti usljed upale zubnog živca uzrokovane karijesnim šupljinama u zubu, dubokim ispunima ili tretmanom krunice na zubu koji je prouzrokovao pukotine.

Bez liječenja, bakterije će se proširiti na vrh korijena Ako je zubni živac mrtav, nadražen ili zaražen, trebat će vam korijensko liječenje za očuvanje zuba. i doći će do upale u kosti. Ako ta upala postane vidljiva, vidjet ćete prišt (fistulu) na desnima. Prisutna fistula može, a ne mora, da boli, i otkriva se na godišnjem pregledu kod stomatologa.

Kanali u korijenu se čiste kako bi se osiguralo da infekcija nestane. Kada se to učini, materijal za punjenje koristi se za zamjenu živca novim materijalom, što se naziva definitivno punjenje korijenskog kanala. Tretman se može obaviti u jednom posjetu, ali ponekad je neophodno dva ili više posjeta. Ako se radi o kompliciranom punjenju korijena, potrebno je nekoliko posjeta kako bi se osigurao temeljit rezultat.

Kada je korijen u potpunosti napunjen, na njega se postavlja privremeni ispun da bi se izolirao od bakterija. Kada je zub asimptomatski, onda se nadograđuje do svog prirodnog oblika, bilo kompozitom ili porculanom/krunicom.