Tretmani

Nudimo sve stomatološke tretmane. Odabrani tretman možete jednostavno rezervirati na ovoj stranici. Ako imate sumnju na karijes ili opsežnije potrebe za liječenjem, potrebno bi bilo rezervirati stomatološki pregled i temeljito čišćenje. Dobro došli u Nova Dental Clinic!

Tretmani

Potpuni pregled i čišćenje

Kompletna stomatološka kontrola, uključujući rendgen snimak, dijagnostiku, uklanjanje kamenca i temeljito čišćenje.

Čišćenje zuba

Nježno uklanjanje naslaga i pigmentacija profesionalnom pastom za poliranje ili airflowom daje zubima glatkoću i sjaj.

Profesionalno izbjeljivanje zuba

Profesionalno i nježno izbjeljivanje zuba s dokazanim efektom. Izbjeljivanje zuba u ordinaciji pod nadzorom stomatologa u trajanju do sat vremena. Cijena se odnosi na izbjeljivanje jednog zubnog luka.

Bolest desni

Konsultacije sa procjenom i dijagnosticiranje bolesti desni. Rendgenski snimak, klinička fotografija i dijagnostika.

Ostali tretmani

Da bismo rezervirali ostale tretmane, moramo prepoznati i evidentirati vaše potrebe za liječenjem na kompletnom pregledu s čišćenjem.

Ispuni

Prilagođavanje ispuna vašoj boji zuba koji daje prirodan izgled.

Vađenje/ekstrakcija zuba

Vađenje zuba neophodno je u slučajevima kada se zub ne može spasiti drugim metodama liječenja, naprimjer, uznapredovalom infekcijom korijena zuba ili gubitkom velike površine zuba uslijed karijesnog procesa. Rendgenski snimak i anestezija prije ekstrakcije uključeni su u cijenu.

Korijensko liječenje

Korijensko liječenje zuba neophodno je prilikom infekcije živca/zubne pulpe. Tokom prve seanse, iz korijenskih kanala uklanjaju se živci i krvni sudovi, nakon čega se aplicira privremeno punjenje. Ono u kanalu ostaje određeni vremenski period, ovisno od dijagnoze. U sljedećem terminu, pristupa se definitivnom punjenju kanala, dok se u posljednjoj posjeti tretman završava postavljanjem trajnog ispuna/plombe u kruničnom dijelu zuba.

Zubna krunica ili most

Slomljeni ili izgubljeni zub nadoknađuje se od estetskog keramičkog materijala koji imitira prirodni oblik i boju. Postupak pripreme za izradu zubnih krunica uključuje otisak, kliničke fotografije, rendgenski snimak i anesteziju, nakon čega se izrađuje definitivni rad.

Ako niste u mogućnosti doći na zakazani termin, molimo vas da nas obavijestite blagovremeno o tome.