Tretmani

Nudimo sve stomatološke tretmane. Odabrani tretman možete jednostavno rezervirati na ovoj stranici. Ako imate sumnju na karijes ili opsežnije potrebe za liječenjem, potrebno bi bilo rezervirati stomatološki pregled i temeljito čišćenje. Dobro došli u Nova Dental Clinic!

Tretmani

Potpuni pregled i čišćenje

Kompletna stomatološka kontrola, uključujući rendgen snimak, dijagnostiku, uklanjanje kamenca i temeljito čišćenje.

Čišćenje zuba

Nježno uklanjanje naslaga i pigmentacija profesionalnom pastom za poliranje ili airflowom daje zubima glatkoću i sjaj.

Profesionalno izbjeljivanje zuba

Profesionalno i nježno izbjeljivanje zuba s dokazanim efektom. Izbjeljivanje zuba u ordinaciji pod nadzorom stomatologa u trajanju do sat vremena. Cijena se odnosi na izbjeljivanje jednog zubnog luka.

Periodontitis/bolest desni

Konsultacije sa procjenom i dijagnosticiranje bolesti desni. Rendgenski snimak, klinička fotografija i dijagnostika.

Ostali tretmani

Da bismo rezervirali ostale tretmane, moramo prepoznati i evidentirati vaše potrebe za liječenjem na kompletnom pregledu s čišćenjem.

Ispuni

Prilagođavanje ispuna vašoj boji zuba koji daje prirodan izgled.

Vađenje zuba

Vađenje zuba neophodno je u slučajevima kada se zub ne može spasiti; na primjer ugrožen je infekcijom u korijenu ili neobrađenim šupljinama izazavanim karijesom u zubu. Rendgenski snimak i anestezija uračunati su u cijenu.

Korijensko liječenje

Korijensko liječenje radi se kada postoji infekcija živca. U prvoj seansi uklanjaju se živci i krvni sudovi, a potom stomatolog stavlja privremeno punjenje u korijenski kanal određen vremenski period(zavisi od dijagnoze). U sljedećem terminu stavlja se trajni ispun u korijen i u posljednjoj posjeti završava se sa trajnim ispunom u kruničnom dijelu zuba.

Zubna krunica ili most

Slomljeni/izgubljeni zub pravi se od keramičkog estetskog materijala koji daje prirodni oblik i boju. Uključuje otisak, kliničke fotografije, rendgenski snimak i anesteziju, ako je potrebno, i na kraju krunicu/most.

Ako niste u mogućnosti doći na zakazani termin, molimo vas da nas obavijestite blagovremeno o tome.