Periodontitis/bolest desni

Konsultacije sa procjenom i utvrđivanjem bolesti desni. Rendgenski snimak, klinička fotografija i dijagnostika.

Imate li simptome ili vam je dijagnostikovana bolest desni (periodontitis)? Stomatolozi u Nova Dental Clinic imaju iskustvo u liječenju bolesti desni. Dajemo vam temeljite smjernice u toku bolesti i liječenju.

Konsultacije za bolesti desni uključuju:

• Rendgenski snimak i dijagnostiku
  • Kliničke fotografije zuba i desni
  • Mjerenje džepova desni i nivoa kostiju
  • Planiranje liječenja i procjenu troškova
  • Procjenu potrebe za specijalističkim liječenjem u slučajevima uznapredovale bolesti

Periodontitis/bolest desni

Konsultacije za bolesti desni uključuju:

• Rendgenski snimak i dijagnostiku
  • Kliničke fotografije zuba i desni
  • Mjerenje džepova desni i nivoa kostiju
  • Planiranje liječenja i procjenu troškova

Bolesti desni su česte kod osoba starijih od 50 godina, ali mogu se javiti i kod mlađih ljudi. Mogu biti nasljedne i zahtijevaju redovno praćenje.

Da li su vam desni crvene, natečene i krvare? Imate li zadah iz usta, znakove opuštenih zuba ili promjene u zubnom položaju? Spomenuti simptomi mogu biti znak gingivitisa (hronični marginalni periodontitis). Periodontitis je hronična upala vezivnog tkiva oko zuba. Da bi se ovaj proces usporio, važno je redovito čišćenje zuba i dobra rutina njege usne šupljine. Ako se ne liječite, takva upala može preći u hroničnu fazu u kojoj su dublji džepovi između zuba i desni. Tada će biti potrebno produženo čišćenje tokom dužeg perioda (6–12 mjeseci) kako bi se izbjegao gubitak zuba i ozbiljnije komplikacije.

Pomoću rendgenskih snimaka, mjerenja džepova desni (područje između zuba i desni) i kliničkih fotografija možemo procijeniti opseg bolesti desni i status gubitka vezivnog tkiva.