Bolesti desni

Dajemo vam temeljite smjernice u toku bolesti i liječenja, kako bismo postigli najbolji ishod terapije.

Konsultacije za bolesti desni uključuju:

• Rendgenski snimak i dijagnostiku
  • Kliničke fotografije zuba i desni
  • Mjerenje džepova desni i nivoa kostiju
  • Planiranje liječenja i procjenu troškova
  • Procjenu potrebe za specijalističkim liječenjem u slučajevima uznapredovale bolesti

Bolesti desni

U Nova Dental Clinic nudimo vam konsultacije s procjenom i utvrđivanjem bolesti desni pomoću rendgenskog snimka, kliničke fotografije i dijagnostike. Ukoliko ste primijetili simptome ili vam je već dijagnostikovana bolest desni (periodontitis), obratite se našim stomatolozima s iskustvom u liječenju istih.

Konsultacije za bolesti desni uključuju:

• Rendgenski snimak i dijagnostiku
  • Kliničke fotografije zuba i desni
  • Mjerenje džepova desni i nivoa kostiju
  • Planiranje liječenja i procjenu troškova

Bolesti desni su česte kod osoba starijih od 50 godina, ali mogu se javiti i kod mlađih ljudi. Mogu biti nasljedne i zahtijevaju redovno praćenje.

Desni su vam crvene, natečene i krvare? Imate zadah iz usta, zubi vam se klimaju ili mijenjaju položaj? Spomenuti simptomi mogu biti znak gingivitisa, odnosno upale desni, ili hroničnog periodontitisa, odnosno hronične upale vezivnog tkiva oko zuba. Da bi se ovaj proces usporio, važno je redovno čišćenje zuba i dobra rutina njege oralne šupljine. Ukoliko se gingivitisi pravovremeno ne liječe, prelaze u hroničnu fazu u kojoj džepovi između zuba i desni postaju dublji. Ova faza zahtijeva stomatološki tretman tokom dužeg perioda (6 – 12 mjeseci), kako bi se izbjegle ozbiljnije komplikacije i gubitak zuba.

Pomoću rendgenskih snimaka, mjerenja džepova (koji nastaju u području između zuba i desni) i kliničkih fotografija, možemo procijeniti obim bolesti desni i status gubitka vezivnog tkiva.